Nu räcker det.

Irriterad blir jag när jag gång efter annan får höra att jag inte kommer att klara av allt jag har på agendan.

Jag kan tala om för er gubbjävlar (ja, för det är bara såna det har varit) att ingenting är omöjligt! Och jag vet exakt vad jag gör, och jag fullkomligt älskar det jag håller på med, varenda liten del av det. Och ni kan ta erat jävla neggo-snack upp i rumpan, för jag blir så jävla trött på att höra eran skit. Ingen bryr sig om vad ni tror att ni vet! ÅÅÅHH!!! Galen blir jag!


Kommentarer
Postat av: Tova

Självklart ska du stå på dig, det är ju du och ingen annan som vet din egen kapacitet :)



Kul att du kikade tillbaka på min blogg förresten. Jag har varit i Kina en gång, men flera gånger i Hong kong (som ju ligger bredvid) eftersom min sambo är därifrån. :)

Pluggar kinesiska på halvtid just nu, kan vara kul att ha användning för vid framtida resor hihi!

2011-03-02 @ 10:28:33
URL: http://Trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0