Igår åt broschan smörgås med stekt ägg.



Min helg har hittills bestått av utbildning, utbildning, utbildning. Och utbildningen fortsätter i morgon. Idag handlade det om Rädda Barnens organisation och sen en föreläsning om genus. Genus gör mig alltid glad. Det är så uppiggande att lyssna på såna föreläsningar. När han sa 80% av männens lön för fjärde gången under en halvtimme ville man ju bara Men kan du hålla käften om den där jävla lönen! VI vet! Och dänga stolen i huvudet på honom. Men det vore ju dumt att göra det på en av de få killar som verkligen har fattat någonting. De är ju ganska sällsynta organismer, de där genusmedvetna.

I alla fall, sen efter den här helgen kan jag gå runt och säga Hello, I'm working for The Scared Children.. Det känns bra. För jag brukar ju prata engelska.. typ..






Och en helt annan sak: Se Magnus Betnér, Livets Ord!!  Aj löv it. Han torkar sig i arschlet med nästan varenda norm som finns.. Hihihi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0