Ibland blir jag arg..

Det händer att jag får lust att slå någon hårt i huvudet och skrika MEN DU HAR JU INTE FATTAT ETT JÄVLA SKIT!! Detta händer främst bland folk som verkligen inte har fattat ett jävla skit av hur man bör bete sig mot folk i allmänhet. Ni vet, sånt där sunt förnuft och eget ansvar som jag är så mycket för. Typ att man ska fan inte vara elak och man ansvarar för sina egna handlingar, det borde inte vara så svårt.

Tanken på karma får mig iallafall att misströsta lite mindre.. Det enkla faktum att what goes around comes around. Folk som trampar på folk kommer ju till slut själva att bli trampade på, när de själva inte längre orkar gå.

Fast varför skulle det kännas bättre för mig? Det är ju bara sorgligt.

Men man får ju lära sig den hårda vägen när man har huvudet uppe bland molnen och vägrar både se och höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0